Книжница Самарского староверия Понедельник, 2021-Апр-19, 19:30
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории каталога
1694 г. [1]
1705 г. [1]
1709 г. [1]
1710 г. [2]
1723 г. [1]
1752 г. [1]
1779 г. [6]
1783 г. [1]
1784 г. [1]
1789 г. [1]
1805 г. [2]
1809 г. [1]
1810 г. [1]
1840 г. [0]
1846 г. [2]
1847 г. [0]
1859 г. [1]
1861 г. [2]
1863 г. [5]
1864 г. [2]
1865 г. [1]
1867 г. [1]
1868 г. [1]
1871 г. [1]
1872 г. [1]
1873 г. [1]
1874 г. [3]
1875 г. [0]
1876 г. [1]
1877 г. [3]
1878 г. [1]
1879 г. [0]
1880 г. [0]
1881 г. [0]
1882 г. [0]
1883 г. [1]
1884 г. [3]
1885 г. [3]
1886 г. [0]
1887 г. [0]
1888 г. [0]
1889 г. [0]
1890 г. [1]
1895 г. [1]
1896 г. [3]
1897 г. [1]
1898 г. [3]
1899 г. [1]
1900 г. [0]
1901 г. [2]
1902 г. [2]
1903 г. [2]
1904 г. [1]
1905 г. [2]
1906 г. [3]
1907 г. [1]
1908 г. [2]
1909 г. [14]
1910 г. [3]
1911 г. [2]
1912 г. [27]
1913 г. [1]
1917 г. [5]
1918 г. [1]
1922 г. [1]
1923 г. [4]
1924 г. [5]
1925 г. [1]
1926 г. [4]
1927 г. [2]
1928 г. [3]
1930 г. [2]
1953 г. [1]
1955 г. [1]
1956 г. [2]
1966 г. [1]
1974 г. [2]
1976 г. [1]
1978 г. [1]
1983 г. [1]
1988 г. [2]
1990 г. [1]
1992 г. [2]
1993 г. [1]
1996 г. [2]
1997 г. [3]
1998 г. [1]
1999 г. [1]
2000 г. [2]
2001 г. [1]
2002 г. [1]
2004 г. [2]
2005 г. [9]
2006 г. [19]
2007 г. [8]
2008 г. [10]
2009 г. [7]
2010 г. [12]
2011 г. [9]
2012 г. [10]
2013 [14]
2014 [5]
2015 [5]

Главная » Книжница » Материалы соборов и съездов » 1779 г.

Сказание о перемазанском соборе 1779-1780 гг. Седение 9
[ ] 2007-Ноя-06, 18:19

Седение девятое.

1780-го году января в первый день, в праздник Обрезания Господа Бога и Спаса нашего Исуса Христа на память иже во святых отца нашего Василия Великаго, в доме Григория Феодоровича Ямщикова, на коем народу было яко до ста человек. От страны церковной из елико духовных бяше священноинок Михаил, инок схимник Никита, инок Никодим, инок Иоасаф, инок Савватий, инок Иоанн, а керженских отцев двократно зваху, яко то попа чернаго Матфея, Иону курносаго и Якова галицкаго, и Сергия иргизскаго, аще и обещавшеся приити и смиренномудренно побеседовать от Божественнаго Писания о примирении церковном, но не приидоша на собрание. Сергия же иргизскаго тайно в слободы, во обитель Пресвятыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии, честнаго и славнаго Ея Покрова, с некаковыми письмами, при которых акибы от московскаго общества составленное писание, послаша, но кое нашему обществу никогда представлено не было, и никто его от нас не ведает, а слышно, якобы за все московское общество подписал, во имени старосты, но который от нас старостой никогда не был определен, а приставлен только для смотрения на малое время общаго Кладбища, но коему их писанию мы нимало неизвестны, и еже что в нем написано, всего того никто не ведает, точию тии, в коих душах мир Божий не водворяется. И бысть седение честное, и со смирением разсуждаху опасно от Божественнаго Писания, церковных правил и деяниев о священстве, яко законнее и свойственнее принимать без миропомазания, а еже помазовать миром и по помазании без паки повторнаго поставления священная во освященных одеждах действовать, есть богопротивно и греху смертному причастно, о чем и вси доказательствы прочтошася, еже по миропомазнии, елико священнии, от еретик хиротонисаннии, яко мирстии, яко простолюдини нарицахуся и яко не бывшее и скверне непщуемо от церковных архипастырей вменяхуся, и о сем еже по чесому без миропомазания принимати свойственно повелешеся, но со отречением точию ересей и исповеданием православныя веры, объявляшеся, яко то собора иже в Карфагене правило 69-е и 99-е о приятии от ереси донатския, и еже от ереси Севировы Иоанна патриарха Иеросалимскаго Саввою и Феодосием с десятию тысящи отец, еже на четвертом вселенском соборе, иже в Халкидоне, от Евтихиан, еже на седьмом святых отец вселенском соборе от иконоборцев, еже Пирра патриарха и Феодосия епископы от ереси единовольных, еже и Даниила Берестийскаго и Володимерскаго, от Исидора отступника хиротонисаннаго, униата и сущаго еретика Ионою митрополитом Московским и всея России чудотворцем, от всех сих суще проклятых еретик, еже о самой богословии согрешающих, без миропомазания приемляхуся, но с проклятием точию ересей и исповеданием православныя веры. И о сем разсуждаху, еже о паки повторнем от нашея церкве елико священных приятии и помазании миром, разсуждающе сицевыя быти начатки происходимыя от безразсудных начальников любоначалия, любоначалие же есть, по Златоусту, мати ересем; еже о новотворнем и без совета общецерковнаго и вне законов церковных на Кладбище сваренном мире, о чем разсуждающе, яко тое миро в число таинств церковных не точию принять, но ниже словом нарещи святое боязненно, и есть таковех правы и действия и непокорения знамением раздора церковнаго, коего ниже мученическая кровь сего греха загладити может. И тако разсуждающе внимать себе, а от таковых весьма блюстися, да не вотще будет странствование наше, и разыдошася. 
 
Категория: 1779 г. | Добавил: samstar-biblio
Просмотров: 811 | Загрузок: 0

Форма входа

Поиск

Старообрядческие согласия

Статистика

Copyright MyCorp © 2021Бесплатный хостинг uCoz